اينترنت سرويس

اينترنت سرويس

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۱۹ مهر ۱۴۰۰
10 طراحي سايت وكالت در سال 2021

بهترين وب سايت انجمن چيست؟ آيا اين تجربه كاربر است؟ پالت رنگ؟ تايپوگرافي؟ طراحي؟ يا تركيبي از همه اين عناصر؟
يك چيز وجود دارد كه همه ما مي توانيم بر سر آن توافق داشته باشيم. هدف اصلي يك وب سايت اين است كه يك سازمان پيام خود را به مخاطبان هدف خود برساند. شيوه انجام آنها مي تواند مانند خود سازمان منحصر به فرد باشد.
فريم هاي وب سايت هاي انجمنغيرانتفاعي از نظر نوع و ماموريت متفاوت است. آنها كمكهاي مالي را جمع آوري مي كنند ، از حمايت حمايت مي كنند ، رويدادها را برگزار مي كنند و حق عضويت را جمع آوري مي كنند. آنها مي توانند يك سازمان تجاري ، يك جامعه حرفه اي يا يك گروه كاربر باشند. گزينه ها بي پايان هستند.
يك وب سايت براي يك سازمان غيرانتفاعي ممكن است نياز به دعوت به اقدام ، مشاركت و اهداء داشته باشد كه در طراحي سايت طراحي شده است. يك وب سايت انجمن حرفه اي يا تجاري بايد بتواند رويدادها ، استخدام و منابع را مديريت كند.
وب سايت شما بايد به همان اندازه زيبا و كاربرپسند باشد. چرا؟
زيرا اغلب اولين تصوري است كه يك عضو بالقوه از سازمان مي گيرد. برداشت اول بد مي تواند پرهزينه باشد.
ما بالا و پايين جستجو كرده ايم تا بهترين وب سايت هاي انجمن را كه از نظر ما بهترين هستند ، پيدا كنيم. اين برداشت ما از برترين وب سايت هاي انجمن در خارج است.
1. انجمن اينترنتيتصوير صفحه انجمن اينترنتبراي مسحور شدن آماده شويد. انجمن اينترنتي از عناصر پويا در صفحه اصلي وب سايت خود با استفاده عالي از شيب استفاده مي كند. با تغيير رنگ ، دايره را دور و بر خود ببينيد.
تايپوگرافي و عناصر طراحي منطقه قهرمان در صفحه بياني قوي دارد. بيانيه ماموريت انجمن اينترنتي فوق العاده ساده و در عين حال قدرتمند است. زيرنويس از طراحي مدرن ، جسورانه و جالب است كه كاربر را به خود جذب مي كند.
منوي ناوبري در بالاي صفحه واضح است و ساختار آن واضح است. وقتي كاربر روي آن كليك مي كند ، هدرها از سفيد به آبي تبديل مي شوند.
به طور كلي ، انجمن اينترنت با طراحي وب سايت بزرگ ، جسورانه و رنگارنگ به نقطه نظر خود مي رسد. ظاهري مدرن دارد كه پر جنب و جوش و هوشمند است.
2. اتحاديه كارگران غذا و تجارت 770كارگران 770 اسكرين شات"به 770 خوش آمديد". با استقبال قدرتمند از صفحه The United Food and Commercial Workers (UFCW) 770 در حالي كه قدرت جامعه را در اختيار داريد.
UFCW 770 از كارگران در صنايع مراقبت هاي بهداشتي ، بهداشت خرده فروشي ، خواربارفروشي ، بسته بندي و شاهدانه در ايالت كاليفرنيا حمايت مي كند. و وب سايت در بيان داستان شروع و اعضاي آنها كار بزرگي انجام مي دهد.
موشواره خود را روي عكس يكي از اعضا ببريد و از آبي به رنگ كامل تبديل شود. اين باعث مي شود داستان هر يك از اعضا واقعاً در صفحه زنده شود.منوي بزرگ در گوشه سمت راست بالاي صفحه اصلي قرار گرفته است. بسيار خوب سازماندهي شده است پس از كليك روي آن ، گسترش مي يابد و كل صفحه را اشغال مي كند. حركت با نمادهاي مفيد براي هدايت راه به صفحه فرود هر صنعت آسان است.
770 داراي طراحي وب سايت مدرن است و از رنگ هاي اصلي روشن استفاده مي كند. عكس هاي برجسته اعضاي آن به آن احساس شخصي تري مي بخشد.
احساس اجتماع ، قدرت و وحدت در سراسر نسخه و طرح مشهود است. اين سازمان مي گويد اين يك سازمان است كه به وضوح از اعضاي خود و آنچه آنها به آن اعتقاد دارند دفاع مي كند.
3. انجمن ريه آمريكاتصوير صفحه انجمن ريه آمريكانفسي از هواي تازه. وب سايت انجمن ريه آمريكا به اين شكل است. پالت رنگها تك رنگ است ، اما استفاده از رنگهاي خنثي مانند سفيد ، خاكستري و آبي به وب سايت ظاهر تميز و زيبايي خوبي مي بخشد.
عكس هايي با اشكال هندسي صفحات را منحصر به فرد و جالب مي كند. با پايين رفتن در صفحه ، آمار ، رويدادها و وبلاگ ها را مشاهده مي كنيد.
منطقه قهرمان چشم انداز كلي سازمان را بيان مي كند. به سرعت با دعوت به اقدام براي "اهدا" و "مشاركت" دنبال شد.
براي يك سازمان غير انتفاعي ، بيانيه چشم انداز و CTA كه در جلو و مركز قرار دارد ضروري است. انجمن ريه آمريكا به وضوح اين حقيقت را مي داند.
منوي ناوبري در بالاي صفحه آموزشي است و همچنين اقدام محور با سرفصل هايي مانند "ترك سيگار" و "مشاركت" است. اين شامل اطلاعات برجسته با گزينه اي براي مشاهده بيشتر است تا كاربر را با حجم اطلاعات موجود تحت تاثير قرار ندهد.
تميز ، ترد و هوا ، اين طراحي وب سايت انجمن ، مناسب انجمن است. دستور عمل و حمايت از بيماريهاي بحراني را مي دهد.
4. Telus World of Science-Edmontonتصوير صفحه Telus World of Science-Edmontonپس از فرود در وب سايت Telus World of Science-Edmonton ، چرخ فلكي از تصاوير و ويژگي هاي مختلف را مشاهده مي كنيد. جالب و درخشان است- دقيقاً علم چيست.
همانطور كه ماوس شما روي منوي بالا حركت مي كند ، تصوير ، كپي و انتخاب منوي كشويي به صورت پوشش هندسي ظاهر مي شود.
اين وب سايت با لايه هاي متعدد خود نمايشي است. اشكال و زوايا يك طرح جالب و غير متعارف ايجاد مي كنند. سرگرم كننده است و باعث مي شود كه بخواهيد در كودكي دوباره دنياي علم را كشف كنيد.
عكسهايي كه بر كپي تأكيد دارند در خيابان قرار مي گيرند

در طول طراحي سايت وكالت به طعم دلپذير اطلاعات مهم مانند ساعت ، زمان نمايش و قيمت در بالاي صفحه براي دسترسي آسان.
اين وب سايت با استفاده از اشكال و تصاوير در زواياي عجيب علم را جالب و جالب مي كند. متفاوت و در عين حال زيبا است ، و اين چيزي است كه ما در وب سايت Telus World of Science-Edmonton دوست داريم.
ما آنچه را كه يك صفحه اصلي بايد امروز باشد ، طراحي سايت وكالت تجزيه مي كنيم. و حقيقت ممكن است شما را شگفت زده كند. شما بايد اين را بشنويد5. انجمن شركتهاي بيمه اسيربهترين طراحي وب سايت انجمن CICAكلاسيك و حرفه اي نحوه توصيف سايت انجمن شركت هاي بيمه اسير است.
آنها اخيراً سايت خود را تغيير داده اند تا ظاهر جديد خود را در يك تغيير نام تجاري معرفي كنند. وب سايت ساده و فوق العاده كاربردي براي نيازهاي سازمان است.
از چند عنصر ناوبري مختلف استفاده مي كند. كاربر مي تواند به راحتي به مطالب دسترسي پيدا كند تا از منوي كشويي مگا بيشتر بياموزد.
صفحه اصلي اطلاعات و رويدادهاي مهم را در بلوك هاي محتوا نشان مي دهد. اين مطالب را به شكلي منطقي تجزيه مي كند كه خواننده به راحتي مي تواند از آن پيروي كند.
صفحات فرود با كيفيت مانند صفحه "Amplify Women: Revisited" به صفحه اصلي پيوند داده شده است. آنها داراي طراحي زيبا و واضح هستند و اين امكان را براي خواننده فراهم مي كند كه "بيشتر بخواند". مقالات مرتبط در پايين هر صفحه فرود نشان داده مي شوند تا خواننده مجبور نباشد به صفحه اصلي برگردد.
اين صفحه با ابزار "اقامتگاه" كدگذاري شده است كه به كاربران امكان مي دهد اقامتگاه هايي را كه بخش مهمي از فرايند بيمه اسير هستند مقايسه كنند.
ترديدي وجود ندارد كه وب سايت انجمن شركت هاي بيمه اسير داراي طراحي UX عالي است. پيمايش بسيار آسان است اين وب سايت داراي ظاهر و طراحي بي انتهايي است كه هرگز از مد نمي افتد.


6. ابتكار حقيقتتصوير صفحه از ابتكار عمل حقيقتحقيقت اين وب سايت ساده و در عين حال مثر است. از يك چرخ فلك با تصاوير براي نشان دادن قطعات آموزشي در ماموريت خود استفاده مي كند: الهام بخش زندگي بدون دخانيات.
ابتكار حقيقت درباره اثرات استفاده از دخانيات آموزش مي دهد. در طراحي از مربع و سرصفحه براي انتقال پيام ، تحقيق و اخبار هنگام پايين رفتن صفحه اصلي استفاده مي شود.
رنگ بندي فوشيا و نارنجي تركيبي منحصر به فرد است. فكر نمي كنيد آنها با هم بروند ، اما كار مي كند. روشن و رنگارنگ است و از فضاي سفيد به خوبي استفاده مي كند.
هنگامي كه كاربر روي يكي از سرصفحه هاي اصلي كليك مي كند ، منوي ناوبري پايين مي آيد تا صفحه را پر كند. واضح و منظم است
موضوعات اصلي سازمان و تحقيقات در منوي اصلي ناوبري گنجانده شده است. اين امر به خوبي با اولويت هاي ابتكار حقيقت همراه شده است.
اين سايت علاوه بر اثربخشي كه دارد ، فهرست ما را رنگارنگ و جوان نشان مي دهد.
7. بنياد Surfriderوب سايت Surfrider Foundationوب سايت بنياد Surfrider مانند خود اقيانوس غول پيكر و نفس گير است. اين سايت داراي يك طرح متعادل است و بدون زحمت زيبا است. ما عاشق آب هستيم و عاشق اين وب سايت هستيم.
تايپوگرافي توجه خود را به امر حفاظت از اقيانوس ها و سواحل جهان براي لذت بردن از همه جلب مي كند.
هر بار كه صفحه را تازه مي كنيد ، تصوير قهرمان در صفحه اصلي تغيير مي كند. همان سازمان و وب سايت با ظاهري جديد. آن را براي بازديدكنندگان مكرر تازه نگه مي دارد.
همچنين دعوت به اقدام تحت هدايت "اهدا" يا "داوطلب" وجود دارد. يك كاربر مي تواند به سرعت ارزيابي كند كه سازمان در مورد چيست و راه هايي براي برقراري ارتباط پيدا كند.
منو مختصر و دقيق است. بنياد Surfrider توجه شما را به صفحه اصلي مي خواهد - و دليل آن مشخص است. صفحه اصلي نمايش را مي دزدد.
8. Care.orgوب سايت غيرانتفاعي مراقبتعكاسي مورد استفاده در وب سايت Care به خودي خود صحبت مي كند. كاربر طراحي سايت وكالت مي داند كه اين يك دليل شايسته است.
صفحه اصلي موارد و اخبار داستان را از ابتدا اولويت بندي مي كند. براي كسب اطلاعات بيشتر و شناسايي راه هايي كه مي توانيد به آنها كمك كنيد ، شما را به سفري مي برد.
منو مختصر و ساده است. داستان اصلي در صفحه اصلي است ، همراه با تصاوير مناسب براي توصيف تلاش هاي سازمان.
تايپوگرافي در سايت جسورانه است و به خوبي فوريت اقدامات را برجسته مي كند.
به طور كلي ، اين امر بر بازديدكنندگان تأثير مي گذارد. طراحي سايت وكالت از تصوير ، تعادل و حداقل متن براي انتقال اهميت علت استفاده مي كند.

https://www.gulosolutions.com/10-best-association-websites-of-2020/

https://findery.com/zqporiopc

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

معرفي بهترين سرويس هاي اينترنتي



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

ارديبهشت ۱۴۰۱
فروردين ۱۴۰۱
بهمن ۱۴۰۰
مهر ۱۴۰۰
مرداد ۱۴۰۰
تير ۱۴۰۰


پيوند ها

خريد اپل ايدي
سئو
ساخت وبلاگ
طراحي پست اينستاگرام
برقكار سيار





 



[ ساخت وبلاگ ]