اينترنت سرويس

اينترنت سرويس

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۲۹ مهر ۱۴۰۰
براي كسب درامد از اينستاگرام با لايك چه كنيم؟

يكي از اصلي ترين سوالات اين روزها براي صاحبين كسب و كار و يا افرادي كه داراي تخصص و توانايي هاي خاصي هستند اين است كه چگونه مي توانند به كسب درآمد از اينستاگرام برسند؟ در اين مقاله نگاه كوتاهي به تاثير تعامل مشتريان و يا فالوور اينستاگرام بر كسب درآمد از اينستاگرام خواهيم داشت.
اينستاگرام ، يك شبكه براي كسب درآمدترديدي نيست اگر صاحب كسب و كاري باشيد و يا اينكه دانش خوبي داشته باشيد مي توانيد از شبكه هاي اجتماعي بخصوص اينستاگرام به عنوان يك منبع كسب درآمد استفاده كنيد.
مردم در تمام طول روز در شبكه هاي اجتماعي و بخصوص اينستاگرام بصورت آنلاين در حال پرسه زدن هستند. و به دنبال مطالب آموزنده و يا مطالب و تصاوير خاص مي گردند.
بسياري از مشاغل و سازمان ها از اين اعتياد روز افزون مردم براي تبليغات محصولات و خدمات و مشاغل خود استفاده مي كنند. برخي از اين شركت ها و سازمان ها خودشان با راه اندازي يك پيج اينستاگرام و برخي با سپردن تبليغاتشان به افرادي كه موفق به جذب فالوور زياد شده اند اين تبليغات را انجام مي دهند.
آنچه كه مسلم است اين است كه براي موفقيت در اينستاگرام واقعا به تخصص و دانش نياز داريد. و مهم تر اينكه با رقباي زيادي بايد رقابت كنيد. 
بيشتر بخوانيد: كسب درآمد از اينستاگرام: چگونه از اينستاگرام كسب درآمد كنيم
كسب درآمد از اينستاگرام
كسب درآمد از لايك و فالو اينستاگرامبه رسميت شناختن و موفقيت در اينستاگرام را تعداد فالوور اينستاگرام مشخص مي كند. هر چه افزايش فالوور بيشتري داشته باشيد در موفقيت و اعتبار اينستاگرام خود جلوتر خواهيد بود. برخي براي به دست آوردن فالوور بيشتر اقدام به خريد فالوور اينستاگرام مي كنند.
اين فالوور ها مي توانند واقعي يا فيك باشند. خريد فالوور فيك اينستاگرام و يا فالوور غير واقعي اينستاگرام، اگرچه اعتبار پيج را افزايش مي دهد. اما باز هم براي افزايش رتبه پيج اينستاگرام نياز به فعاليت هاي ديگر چر
چرا خريد لايك اينستاگرام؟مهم ترين راه براي افزايش تعامل با فالوور اينستاگرام گرفتن لايك بيشتر است. در واقع هر چه لايك و كامنت و ويو اينستاگرام افزايش داشته باشد، شانس بيشتري براي كسب درآمد از اينستاگرام خواهيد داشت. به كلام ديگر افزايش فالوور چه به صورت خريد فالوور و چه افزايش آن به صورت طبيعي،تنها زماني مي تواند براي شما پول ساز شود كه باش تعامل داشته باشد. اين فالوور با لايك كردن ، كامنت گذاشتن و يا بازديد ويدئو اينستاگرام باعث ارتقا پست اينستاگرام و به دنبال آن پيج اينستاگرام مي شود.
چرا خريد فالوور اينستاگرام؟افزايش فالوور واقعي اينستاگرام و يا افزايش لايك اينستاگرام بسيار هزينه بردار است. بخصوص در ابتداي مسير موفقيت كه نياز به افزايش فالوور واقعي و فعال اينستاگرام داريد ميزان رشد پيج شما به مراتب كمتر از زماني خواهد بود كه تعداي فالوور داشته باشيد. به همين دليل است كه داشتن فالوور به ميزاني مشخص در ابتداي راه اندازي پيج اينستاگرام، مي تواند در موفقيت شما بسيار موثر باشد.
از اين رو افراد حرفه اي در اينستاگرام، در ابتداي راه اندازي پيج اينستاگرام اقدام به خريد فالوور اينستاگرام مي كنند. سپس در گام بعدي، با خريد بسته هاي تكميلي مانند لايك، كامنت و ويو اعتماد فالوورهاي اينستاگرام را به خود جذب مي كنند. اين اعتماد به وجود آمده باعث جذب فالوورهاي واقعي و فعال به پيج آن ها مي شود.
خريد لايك اينستاگرام
افزايش لايك واقعي پست اينستاگرامگفتيم كه بزرگ ترين اهرم براي افزايش تعامل فالوور هاي اينستاگرام با پبج، افزايش لايك آن هم به صورت واقعي است. در واقع ميزان لايك يك پست، بيان گر ميزان موفقيت آن در جذب مخاطبين است. براي افزايش لايك، نياز به فالوور هاي واقعي داريد.
اما اگر بخواهيد براي بالا بردن فالوور اينستاگرام خود از راه هاي معمول و يا ارگانيك اقدام كنيد بايد هزينه زماني و ريالي زيادي را متحمل شويد. پس راه حل چيست؟
چرا بايد اين راه هاي دشوار و پر هزينه را پشت سر گذاشت؟ آن هم وقتي كه راه هاي ساده تري هم مانند خريد فالوور و يا خريد لايك وجود دارد؟
خريد لايك اينستاگرام
لايك خارجي (بين المللي)
خريد لايك اينستاگرام
لايك فوري

كسب اعتماد، كسب درآمد از اينستاگرام با لايك است با خريد لايك اينستاگرام به راحتي مي توانيد اعتبار پست اينستاگرام خود را افزايش دهيد و به سرعت از رقبا پيش بيوفتيد. شما با اضافه كردن تعداد زيادي لايك به پست اينستاگرام تان، باعث مي شويد كه اعتبار پست افزايش يابد. با اين روش مي توانيد به رفتن پست در صفحه اكسپلور اينستاگرام، و افزايش بازديد و لايك پست اينستاگرام كمك كنيد. 
تعداد لايك زياد پست اينستاگرام بهترين شيوه براي افزايش تعامل و گرفتن لايك هاي بيشتر براي هر پست است. در واقع پستي كه 50.000 لايك دريافت كرده باشد، صرف نظر از اين كه اين لايك ها از طرف فالوور فعال و واقعي اينستاگرام است و يا فالوور فيك اينستاگرام ، بهتر مي تواند فالوورهاي شما را براي لايك كردن ترغيب كند. و بر خلاف آن داشتن يك پست عالي با چند لايك كمترين شانس را براي گرفتن لايك هاي بيشتر دارد.
خريد لايك اينستاگرام
چگونه خريد لايك مي تواند به كسب درآمد شما كمك كند؟در واقع به دو دليل اصلي مي توان خريد لايك اينستاگرام را دليلي براي موفقيت در درآمد زايي در اينستاگرام توصيف كرد و يا حداقل پيش نيازي براي موفقيت از آن نام برد.
1- افزايش محبوبيت در الگوريتم اينستاگرامخريد لايك اينستاگرام همانگونه كه آورده شد باعث ارتقا پست اينستاگرام مي شود. سايت هايي مانند فالوجت با تإمين لايك از فالوور واقعي و فعال اينستاگرام و بصورت زمان بندي شده، باعث مي شود كه يك پست بصورت كاملا طبيعي لايك دريافت كند. منظور اينكه تمامي بسته لايك خريداري شده به يكباره به پست اضافه نمي شود كه خطر مسدود شدن پيج را به همراه داشته باشد.


 در اصل در هر دقيقه چند لايك دريافت خواهيد كرد و اين كاملا طبيعي است و الگوريتم ها و سيستم هاي هوشمند اينستاگرام نيز پست هايي كه تعداد لايك بيشتر دريافت كنند را محبوب تشخيص داده و باعث ارتقا آنها مي شوند. يعني تعداد نفرات بيشتر آنها را مشاهده و لايك خواهند كرد و به اين ترتيب ميزان لايك از طرف فالوور واقعي نيز بصورت پشم گيري افزايش مي يابد. مثلا اگر 1000 لايك براي هر پست خريداري كنيد احتمال دارد بيش از 1000 لايك هم بصورت طبيعي و واقعي دريافت كنيد.
2- افزايش بازديد پست هاي قديميخريد لايك اينستاگرام از فالوور واقعي كه توسط سايت فالوجت انجام مي شود باعث مي شود كه پست ارتقا و فالوور واقعي بيشتري پست شما را لايك كنند. اما اين فالوورهاي واقعي زماني كه پست شما را بازديد و لايك مي كنند، به نوعي ترغيب مي شوند كه ساير پست هاي شما را هم نگاه كنند. اين كار باعث مي شود تا پست هاي قبلي شما نيز دوباره توسط فالوور جديد اينستاگرام شما بازديد و لايك بيشتري دريافت كنند.
همانگونه كه مشاهده مي كنيد خريد لايك يكي از مهم ترين راه ها براي افزايش فالوور و تعامل با آنها در اينستاگرام و نهايتا افزايش اعتبار پست و پيج مي باشد.
كسب درآمد از اينستاگرام با تبليغات افزايش اعتبار و افزايش محبوبيت پيج اينستاگرام با خريد لايك واقعي از فالوور واقعي بسيار سريع تر انجام مي شود. و مدت زمان بسيار كمي براي رسيدن به اهداف خود نياز خواهيد داشت. در اين روش شما مي توانيد با خريد بسته هاي لايك هوشمند اينستاگرام از فالوجت بر تعداد لايك هر پست خود به صورت چشم گيري بيفزاييد و در نهايت فالوور و لايك بيشتر در مدت زمان بسيار كمتري به دست بياوريد.
اين امر باعث مي شود سريع در اينستاگرام محبوب و شناخته شويد و فرصت هاي تبليغات و درآمد زايي زيادي به دست بياوريد. ضمن اينكه در كنار خريد لايك مي توانيد با خريد بسته هاي كامنت، ويو ويدئو اينستاگرام و يا دايركت و اتو لايك بر ميزان محبوبيت و اعبتار پيج خود با سرعت بيشتري بيفزاييد.
باور كنيد تمامي پيج هاي موفق اينستاگرام در ابتدا از همين روش استفاده كرده اند.

https://www.gasiweb.com/make-money-from-instagram-with-like/

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

معرفي بهترين سرويس هاي اينترنتي



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

ارديبهشت ۱۴۰۱
فروردين ۱۴۰۱
بهمن ۱۴۰۰
مهر ۱۴۰۰
مرداد ۱۴۰۰
تير ۱۴۰۰


پيوند ها

خريد اپل ايدي
سئو
ساخت وبلاگ
طراحي پست اينستاگرام
برقكار سيار





 



[ ساخت وبلاگ ]