اينترنت سرويس

اينترنت سرويس

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۲۹ مهر ۱۴۰۰
براي كسب درامد از اينستاگرام با لايك چه كنيم؟

يكي از اصلي ترين سوالات اين روزها براي صاحبين كسب و كار و يا افرادي كه داراي تخصص و توانايي هاي خاصي هستند اين است كه چگونه مي توانند به كسب درآمد از اينستاگرام برسند؟ در اين مقاله نگاه كوتاهي به تاثير تعامل مشتريان و يا فالوور اينستاگرام بر كسب درآمد از اينستاگرام خواهيم داشت.
اينستاگرام ، يك شبكه براي كسب درآمدترديدي نيست اگر صاحب كسب و كاري باشيد و يا اينكه دانش خوبي داشته باشيد مي توانيد از شبكه هاي اجتماعي بخصوص اينستاگرام به عنوان يك منبع كسب درآمد استفاده كنيد.
مردم در تمام طول روز در شبكه هاي اجتماعي و بخصوص اينستاگرام بصورت آنلاين در حال پرسه زدن هستند. و به دنبال مطالب آموزنده و يا مطالب و تصاوير خاص مي گردند.
بسياري از مشاغل و سازمان ها از اين اعتياد روز افزون مردم براي تبليغات محصولات و خدمات و مشاغل خود استفاده مي كنند. برخي از اين شركت ها و سازمان ها خودشان با راه اندازي يك پيج اينستاگرام و برخي با سپردن تبليغاتشان به افرادي كه موفق به جذب فالوور زياد شده اند اين تبليغات را انجام مي دهند.
آنچه كه مسلم است اين است كه براي موفقيت در اينستاگرام واقعا به تخصص و دانش نياز داريد. و مهم تر اينكه با رقباي زيادي بايد رقابت كنيد. 
بيشتر بخوانيد: كسب درآمد از اينستاگرام: چگونه از اينستاگرام كسب درآمد كنيم
كسب درآمد از اينستاگرام
كسب درآمد از لايك و فالو اينستاگرامبه رسميت شناختن و موفقيت در اينستاگرام را تعداد فالوور اينستاگرام مشخص مي كند. هر چه افزايش فالوور بيشتري داشته باشيد در موفقيت و اعتبار اينستاگرام خود جلوتر خواهيد بود. برخي براي به دست آوردن فالوور بيشتر اقدام به خريد فالوور اينستاگرام مي كنند.
اين فالوور ها مي توانند واقعي يا فيك باشند. خريد فالوور فيك اينستاگرام و يا فالوور غير واقعي اينستاگرام، اگرچه اعتبار پيج را افزايش مي دهد. اما باز هم براي افزايش رتبه پيج اينستاگرام نياز به فعاليت هاي ديگر چر
چرا خريد لايك اينستاگرام؟مهم ترين راه براي افزايش تعامل با فالوور اينستاگرام گرفتن لايك بيشتر است. در واقع هر چه لايك و كامنت و ويو اينستاگرام افزايش داشته باشد، شانس بيشتري براي كسب درآمد از اينستاگرام خواهيد داشت. به كلام ديگر افزايش فالوور چه به صورت خريد فالوور و چه افزايش آن به صورت طبيعي،تنها زماني مي تواند براي شما پول ساز شود كه باش تعامل داشته باشد. اين فالوور با لايك كردن ، كامنت گذاشتن و يا بازديد ويدئو اينستاگرام باعث ارتقا پست اينستاگرام و به دنبال آن پيج اينستاگرام مي شود.
چرا خريد فالوور اينستاگرام؟افزايش فالوور واقعي اينستاگرام و يا افزايش لايك اينستاگرام بسيار هزينه بردار است. بخصوص در ابتداي مسير موفقيت كه نياز به افزايش فالوور واقعي و فعال اينستاگرام داريد ميزان رشد پيج شما به مراتب كمتر از زماني خواهد بود كه تعداي فالوور داشته باشيد. به همين دليل است كه داشتن فالوور به ميزاني مشخص در ابتداي راه اندازي پيج اينستاگرام، مي تواند در موفقيت شما بسيار موثر باشد.
از اين رو افراد حرفه اي در اينستاگرام، در ابتداي راه اندازي پيج اينستاگرام اقدام به خريد فالوور اينستاگرام مي كنند. سپس در گام بعدي، با خريد بسته هاي تكميلي مانند لايك، كامنت و ويو اعتماد فالوورهاي اينستاگرام را به خود جذب مي كنند. اين اعتماد به وجود آمده باعث جذب فالوورهاي واقعي و فعال به پيج آن ها مي شود.
خريد لايك اينستاگرام
افزايش لايك واقعي پست اينستاگرامگفتيم كه بزرگ ترين اهرم براي افزايش تعامل فالوور هاي اينستاگرام با پبج، افزايش لايك آن هم به صورت واقعي است. در واقع ميزان لايك يك پست، بيان گر ميزان موفقيت آن در جذب مخاطبين است. براي افزايش لايك، نياز به فالوور هاي واقعي داريد.
اما اگر بخواهيد براي بالا بردن فالوور اينستاگرام خود از راه هاي معمول و يا ارگانيك اقدام كنيد بايد هزينه زماني و ريالي زيادي را متحمل شويد. پس راه حل چيست؟
چرا بايد اين راه هاي دشوار و پر هزينه را پشت سر گذاشت؟ آن هم وقتي كه راه هاي ساده تري هم مانند خريد فالوور و يا خريد لايك وجود دارد؟
خريد لايك اينستاگرام
لايك خارجي (بين المللي)
خريد لايك اينستاگرام
لايك فوري

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱۹ مهر ۱۴۰۰
10 طراحي سايت وكالت در سال 2021

بهترين وب سايت انجمن چيست؟ آيا اين تجربه كاربر است؟ پالت رنگ؟ تايپوگرافي؟ طراحي؟ يا تركيبي از همه اين عناصر؟
يك چيز وجود دارد كه همه ما مي توانيم بر سر آن توافق داشته باشيم. هدف اصلي يك وب سايت اين است كه يك سازمان پيام خود را به مخاطبان هدف خود برساند. شيوه انجام آنها مي تواند مانند خود سازمان منحصر به فرد باشد.
فريم هاي وب سايت هاي انجمنغيرانتفاعي از نظر نوع و ماموريت متفاوت است. آنها كمكهاي مالي را جمع آوري مي كنند ، از حمايت حمايت مي كنند ، رويدادها را برگزار مي كنند و حق عضويت را جمع آوري مي كنند. آنها مي توانند يك سازمان تجاري ، يك جامعه حرفه اي يا يك گروه كاربر باشند. گزينه ها بي پايان هستند.
يك وب سايت براي يك سازمان غيرانتفاعي ممكن است نياز به دعوت به اقدام ، مشاركت و اهداء داشته باشد كه در طراحي سايت طراحي شده است. يك وب سايت انجمن حرفه اي يا تجاري بايد بتواند رويدادها ، استخدام و منابع را مديريت كند.
وب سايت شما بايد به همان اندازه زيبا و كاربرپسند باشد. چرا؟
زيرا اغلب اولين تصوري است كه يك عضو بالقوه از سازمان مي گيرد. برداشت اول بد مي تواند پرهزينه باشد.
ما بالا و پايين جستجو كرده ايم تا بهترين وب سايت هاي انجمن را كه از نظر ما بهترين هستند ، پيدا كنيم. اين برداشت ما از برترين وب سايت هاي انجمن در خارج است.
1. انجمن اينترنتيتصوير صفحه انجمن اينترنتبراي مسحور شدن آماده شويد. انجمن اينترنتي از عناصر پويا در صفحه اصلي وب سايت خود با استفاده عالي از شيب استفاده مي كند. با تغيير رنگ ، دايره را دور و بر خود ببينيد.
تايپوگرافي و عناصر طراحي منطقه قهرمان در صفحه بياني قوي دارد. بيانيه ماموريت انجمن اينترنتي فوق العاده ساده و در عين حال قدرتمند است. زيرنويس از طراحي مدرن ، جسورانه و جالب است كه كاربر را به خود جذب مي كند.
منوي ناوبري در بالاي صفحه واضح است و ساختار آن واضح است. وقتي كاربر روي آن كليك مي كند ، هدرها از سفيد به آبي تبديل مي شوند.
به طور كلي ، انجمن اينترنت با طراحي وب سايت بزرگ ، جسورانه و رنگارنگ به نقطه نظر خود مي رسد. ظاهري مدرن دارد كه پر جنب و جوش و هوشمند است.
2. اتحاديه كارگران غذا و تجارت 770كارگران 770 اسكرين شات"به 770 خوش آمديد". با استقبال قدرتمند از صفحه The United Food and Commercial Workers (UFCW) 770 در حالي كه قدرت جامعه را در اختيار داريد.
UFCW 770 از كارگران در صنايع مراقبت هاي بهداشتي ، بهداشت خرده فروشي ، خواربارفروشي ، بسته بندي و شاهدانه در ايالت كاليفرنيا حمايت مي كند. و وب سايت در بيان داستان شروع و اعضاي آنها كار بزرگي انجام مي دهد.
موشواره خود را روي عكس يكي از اعضا ببريد و از آبي به رنگ كامل تبديل شود. اين باعث مي شود داستان هر يك از اعضا واقعاً در صفحه زنده شود.منوي بزرگ در گوشه سمت راست بالاي صفحه اصلي قرار گرفته است. بسيار خوب سازماندهي شده است پس از كليك روي آن ، گسترش مي يابد و كل صفحه را اشغال مي كند. حركت با نمادهاي مفيد براي هدايت راه به صفحه فرود هر صنعت آسان است.
770 داراي طراحي وب سايت مدرن است و از رنگ هاي اصلي روشن استفاده مي كند. عكس هاي برجسته اعضاي آن به آن احساس شخصي تري مي بخشد.
احساس اجتماع ، قدرت و وحدت در سراسر نسخه و طرح مشهود است. اين سازمان مي گويد اين يك سازمان است كه به وضوح از اعضاي خود و آنچه آنها به آن اعتقاد دارند دفاع مي كند.
3. انجمن ريه آمريكاتصوير صفحه انجمن ريه آمريكانفسي از هواي تازه. وب سايت انجمن ريه آمريكا به اين شكل است. پالت رنگها تك رنگ است ، اما استفاده از رنگهاي خنثي مانند سفيد ، خاكستري و آبي به وب سايت ظاهر تميز و زيبايي خوبي مي بخشد.
عكس هايي با اشكال هندسي صفحات را منحصر به فرد و جالب مي كند. با پايين رفتن در صفحه ، آمار ، رويدادها و وبلاگ ها را مشاهده مي كنيد.
منطقه قهرمان چشم انداز كلي سازمان را بيان مي كند. به سرعت با دعوت به اقدام براي "اهدا" و "مشاركت" دنبال شد.
براي يك سازمان غير انتفاعي ، بيانيه چشم انداز و CTA كه در جلو و مركز قرار دارد ضروري است. انجمن ريه آمريكا به وضوح اين حقيقت را مي داند.
منوي ناوبري در بالاي صفحه آموزشي است و همچنين اقدام محور با سرفصل هايي مانند "ترك سيگار" و "مشاركت" است. اين شامل اطلاعات برجسته با گزينه اي براي مشاهده بيشتر است تا كاربر را با حجم اطلاعات موجود تحت تاثير قرار ندهد.
تميز ، ترد و هوا ، اين طراحي وب سايت انجمن ، مناسب انجمن است. دستور عمل و حمايت از بيماريهاي بحراني را مي دهد.
4. Telus World of Science-Edmontonتصوير صفحه Telus World of Science-Edmontonپس از فرود در وب سايت Telus World of Science-Edmonton ، چرخ فلكي از تصاوير و ويژگي هاي مختلف را مشاهده مي كنيد. جالب و درخشان است- دقيقاً علم چيست.
همانطور كه ماوس شما روي منوي بالا حركت مي كند ، تصوير ، كپي و انتخاب منوي كشويي به صورت پوشش هندسي ظاهر مي شود.
اين وب سايت با لايه هاي متعدد خود نمايشي است. اشكال و زوايا يك طرح جالب و غير متعارف ايجاد مي كنند. سرگرم كننده است و باعث مي شود كه بخواهيد در كودكي دوباره دنياي علم را كشف كنيد.
عكسهايي كه بر كپي تأكيد دارند در خيابان قرار مي گيرند

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

[ ۱ ]

 
 

 


معرفي وبلاگ

معرفي بهترين سرويس هاي اينترنتي



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

ارديبهشت ۱۴۰۱
فروردين ۱۴۰۱
بهمن ۱۴۰۰
مهر ۱۴۰۰
مرداد ۱۴۰۰
تير ۱۴۰۰


پيوند ها

خريد اپل ايدي
سئو
ساخت وبلاگ
طراحي پست اينستاگرام
برقكار سيار





 



[ ساخت وبلاگ ]