اينترنت سرويس

اينترنت سرويس

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۲۳ فروردين ۱۴۰۱
خواص و موارد استفاده از روغن هاي ماساژ معمولي

روغن هاي ماساژ قرن ها مورد استفاده قرار گرفته اند و امروزه نيز مانند صدها سال پيش قابل استفاده هستند. ماساژ مي تواند يك روش ساده تا پيچيده باشد كه بسياري از مردم آن را درماني مي دانند. روغن‌ها براي كمك به كاهش، تسكين و التيام بدن از برخي بيماري‌ها، تنش و استرس تركيب شده‌اند.
از آنجايي كه روغن‌هاي ماساژ به شما امكان مي‌دهند تا حداكثر فوايد ماساژ را به دست آوريد، رويكرد «يك محصول متناسب با همه» وجود ندارد. در عوض، روغن‌هاي مختلف فوايد درماني منحصربفردي را ارائه مي‌كنند كه مي‌تواند اثرات نوع خاصي از ماساژ بدن را افزايش داده و بهبود بخشد. احتمالاً در مورد بسياري از روغن‌هاي محبوب مانند روغن زيتون، نارگيل و روغن بادام شيرين شنيده‌ايد، اما بسياري از روغن‌هاي ديگر نيز وجود دارند كه مي‌توانند ارزش بسيار زيادي را براي استفاده حداكثري از ماساژ شما ارائه دهند.
خواص و كاربرد روغن هااز آنجايي كه به معناي واقعي كلمه صدها نوع ماساژ مختلف از ورزش و ماساژ بافت عميق گرفته تا ماساژ سوئدي و سنگ وجود دارد، دانستن اينكه چه نوع روغن هايي بيشترين تأثيرات درماني را دارند مي تواند اطلاعات ارزشمندي باشد. شما مي خواهيد خواص يك روغن مانند:
روغن بادام با چگالي كمويسكوزيته پايينجاذبخشك شدن آهستهبوسطح رطوبتكيفيت و خلوصاثرات جانبياگرچه بسياري از ماساژها مي توانند بدون هيچ روغني انجام شوند، اما دليل اصلي آنها كمك به ايجاد يك تماس آرام بخش و موثر بين دست ها و پوست است. براي اينكه واقعاً بيشترين ارزش و فوايد را از ماساژ بدن به دست آوريد، هر روغني را انتخاب كنيد كه علاقه شما را قلقلك دهد.
روغن جوجوباخواص: اين روغن به رنگ زرد تيره است. اين آنتي باكتريال است، بسيار جاذب است و شباهت آن به روغن طبيعي بدن، آن را براي افرادي كه بافت چرب و روغني دوست ندارند، ايده آل مي كند. مي توان از آن به تنهايي يا مخلوط و رقيق شده با روغن هاي ديگر استفاده كرد تا به ماندگاري طولاني تري نيز كمك كند. همچنين ماندگاري طولاني تري نسبت به روغن هاي ديگر دارد زيرا در دماهاي سرد به حالت جامد مومي تبديل مي شود.

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

[ ۱ ]

 
 

 


معرفي وبلاگ

معرفي بهترين سرويس هاي اينترنتي



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

ارديبهشت ۱۴۰۱
فروردين ۱۴۰۱
بهمن ۱۴۰۰
مهر ۱۴۰۰
مرداد ۱۴۰۰
تير ۱۴۰۰


پيوند ها

خريد اپل ايدي
سئو
ساخت وبلاگ
طراحي پست اينستاگرام
برقكار سيار





 



[ ساخت وبلاگ ]