اينترنت سرويس

اينترنت سرويس

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۲۳ فروردين ۱۴۰۱
خواص و موارد استفاده از روغن هاي ماساژ معمولي

موارد استفاده: اگرچه روغن جوجوبا معمولاً براي استفاده از آن در ماساژ شناخته نشده است، اما ثابت شده است كه دارايي ارزشمندي براي كساني است كه از اختلالات پوستي مانند آكنه و اگزما رنج مي برند. منافذ مسدود شده را مي شكند و حتي ادعا مي كند كه به تعادل مغز، به ويژه غده هيپوفيز كمك مي كند.
روغن زيتون مالشي زيتون 013 برادران حيدري و نارگيل تازهخواص: در حالت جامد ضخيم و سنگين است، اما به راحتي مي توان آن را بين دست ها گرم كرد تا ماده اي سبك، دير خشك شدن و به راحتي قابل استفاده توليد شود. به دليل ويژگي هاي تقريباً بي بو، بي رنگ و بسيار جاذب آن بسيار محبوب است.
موارد استفاده: روغني عالي براي كاهش اصطكاك براي ماساژ بدن است، اما براي التيام پوست ترك خورده و خشك در هر نقطه از بدن استفاده شده است. همچنين به كاهش آكنه پشت كمك مي كند زيرا منافذ پوست را مسدود نمي كند.

روغن دانه انگورخواص: از نظر ارزش غذايي بسيار غني است زيرا داراي سطوح بالايي از اسيد لينولئيك (اسيدهاي چرب امگا 6) است كه براي پوست بسيار مفيد است. بافت ابريشمي و صاف آن را به يك روغن ماساژ عالي تبديل مي كند. خاصيت غير آلرژي زا بودن آن باعث مي شود روغني مناسب براي انواع پوست باشد.
موارد استفاده: روغن هسته انگور بسيار جاذب و مرطوب كننده است كه آن را به يك روغن ماساژ عالي به خصوص براي پوست هاي حساس تبديل مي كند. همچنين يك روغن حامل عالي است، به اين معني كه مي توان آن را با روغن هاي ديگر مخلوط و دم كرد تا به بهبود اثرات اكسيداسيون و جذب آن در پوست كمك كند. اين روغني است كه ما در اينجا در ماساژ بادي كيندز استفاده مي كنيم.
روغن زيتونخواص: رنگ سبز كمي دارد، اما اين باعث نمي شود كه روغن ماساژ بسيار محبوبي باشد. چگالي آن ضخيم است، اما مي توان آن را رقيق كرد. بسيار جاذب است و ارزش غذايي بالايي دارد زيرا از تعدادي مواد مغذي مانند ويتامين E، فسفر، كلسيم، آهن، روي، منيزيم و كاروتن ساخته شده است.
موارد استفاده: استفاده از آن در نوزادان براي شرايطي مانند كلاهك گهواره به خوبي شناخته شده است، اما براي بزرگسالان نيز بسيار مفيد است. به غير از كاهش اصطكاك بين تماس پوست با پوست در طول ماساژ، به بهبود استحكام و انعطاف پذيري پوست نيز كمك مي كند. همچنين يك اثر گرم كننده خفيف ايجاد مي كند، براي كمك به از بين بردن سفتي استفاده شده است، و غير حساسيت زا است كه آن را براي انواع پوست مناسب مي كند.
روغن بادام شيرينخواص: اين روغن عميقاً توصيه مي شود و براي استفاده از ماساژ تقاضاي زيادي دارد. بسيار جاذب و نازك است، اما همچنان مي تواند خواص روغني خود را تا مدت ها پس از انجام ماساژ حفظ كند. ساخته شده از بادام شيرين، بوي ملايمي دارد كه بر حواس غلبه نمي كند.
موارد استفاده: عمدتاً در انواع ماساژ بدن براي ايجاد حس ماساژ صاف استفاده مي شود. در طول ماساژ، روغن بادام شيرين همچنين به مرطوب و نرم شدن كمك مي كند كه براي افرادي كه پوست خشك و كم آب دارند ايده آل است. همچنين مي توان از آن به عنوان پايه در روغن هاي ديگر استفاده كرد و مي توان آن را مستقيماً بعد از حمام (در حالي كه منافذ باز هستند) استفاده كرد تا حداكثر نتيجه را به دست آورد.
روغن ماكادمياروغن ماكادمياخواص: اين روغن شباهت زيادي به روغن طبيعي بدن (سبوم) دارد كه از خشكي و پيري پوست مانند چين و چروك جلوگيري مي كند. از آنجايي كه آرايش آن شبيه سبوم است، بافت سبك و جذب بالايي دارد. مي توان از آن با روغن هاي ديگر نيز براي بهبود جذب آن استفاده كرد

http://bodykneadsmasغير مجاز مي باشدe.com.au/properties-and-uses-of-common-masغير مجاز مي باشدe-oils/#mce_temp_url#

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

معرفي بهترين سرويس هاي اينترنتي



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

ارديبهشت ۱۴۰۱
فروردين ۱۴۰۱
بهمن ۱۴۰۰
مهر ۱۴۰۰
مرداد ۱۴۰۰
تير ۱۴۰۰


پيوند ها

خريد اپل ايدي
سئو
ساخت وبلاگ
طراحي پست اينستاگرام
برقكار سيار





 



[ ساخت وبلاگ ]