اينترنت سرويس

اينترنت سرويس

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۳ خرداد ۱۳۹۹
10 نكته برتر و ترفند اينترنتي

اينترنت يك منبع گسترده و قدرتمند است و مي تواند براي برخي از كاربران بسيار پرخطر باشد. در زير 10 نكته و ترفند برتر براي استفاده از اينترنت و يك مرورگر اينترنتي ارائه كرده ايم.
از مرور زبانه استفاده كنيداز مرور صفحه‌كليد در همه مرورگرهاي اينترنت استفاده كامل كنيد. در حين خواندن مقاله يا مرور وب سايت ، ممكن است پيوندي پيدا كنيد كه مورد علاقه شما باشد. هر پيوند به صفحه ديگر مي تواند در يك برگه جديد باز شود تا خواندن شما را مختل نكند. براي انجام اين عمل ، كليد Ctrl را نگه داريد و بر روي پيوند كليك راست كنيد. اگر ماوس با چرخ داريد ، به جاي چرخاندن آن ، بر روي پيوند فشار دهيد. هر يك از روش ها پيوندي را در يك پنجره جديد باز مي كنند.
نكتهبراي باز كردن يك برگه خالي جديد ، همزمان Ctrl + T را فشار دهيد.
شما به http: // بخش يك صفحه وب احتياج نداريدهنگام وارد كردن آدرس اينترنتي ، نيازي به تايپ آدرس http: // يا حتي www نداريد. به عنوان مثال ، اگر مي خواهيد به Computer Hope مراجعه كنيد ، مي توانيد computerhope.com را تايپ كرده و Enter را بزنيد. براي سريعتر كردن كارها ، اگر به يك آدرس .com مراجعه مي كنيد ، مي توانيد Computerhope را تايپ كنيد و سپس Ctrl + Enter را فشار دهيد تا آدرس https://www.computerhope.com را تايپ كنيد.
به سرعت بين قسمتهاي يك صفحه وب حركت كنيداگر يك فرم آنلاين ، نامه الكترونيكي يا متن متني ديگر را تكميل مي كنيد ، مي توانيد با فشار دادن كليد Tab يا Shift + Tab ، سريعاً بين هر يك از قسمت ها حركت كرده و يك قسمت را برگردانيد. به عنوان مثال ، در فرم مثال زير مي توانيد در قسمت "First Name" كليك كنيد و هر چيزي را تايپ كرده و Tab را فشار دهيد تا به قسمت بعدي تغيير دهيد.
فرم مثال
نام كوچك:
نام خانوادگي:
پست الكترونيك:
نكتهاين دكمه در مورد دكمه ها نيز صدق مي كند ، در صورت فشار دادن Tab مي توانيد دكمه ها را نيز برجسته كنيد. پس از برجسته شدن دكمه ، دكمه فاصله را فشار دهيد يا براي فشار دادن دكمه وارد شويد.
نكتهبا يك كادر كشويي كه در آن ده ها گزينه وجود دارد ، مي توانيد حرف اول را بزنيد تا به آن نامه برويد. به عنوان مثال ، روي كادر كشويي زير كليك كرده و سپس "u" را فشار دهيد تا سريع به يوتا برويد.

دولت...
نكتهبراي پر كردن قسمتهاي فرم رايج مي توانيد از ويژگي تكميل خودكار نيز استفاده كنيد.
ميانبرهاي مرورگر اينترنت خود را بشناسيدمرورگرهاي اينترنتيده ها كليد ميانبر مختلف وجود دارد كه مي توان از آنها در مرورگرهاي اينترنتي استفاده كرد. در زير تعدادي از ميانبرهاي پيشنهادي برتر مرورگر اينترنت ما وجود دارد.
Alt + D يا Ctrl + L را فشار دهيد تا مكان نما را در نوار آدرس حركت دهيد.كليد Ctrl را نگه داريد و براي افزايش و كاهش اندازه متن ، كليد + يا - را فشار دهيد. Ctrl + 0 متن را دوباره تنظيم مي كند.كليد backspace را فشار دهيد يا كليد Alt + + فلش چپ را فشار دهيد تا به صفحه برگرديد.براي تازه كردن يا بارگيري مجدد صفحه وب ، F5 يا Ctrl + R را فشار دهيد.F11 را فشار دهيد تا صفحه مرورگر اينترنت تمام صفحه شود. دوباره به F11 فشار دهيد تا به حالت عادي برگرديد.Ctrl + B را فشار دهيد تا نشانك هاي اينترنت خود را باز كنيد.Ctrl + F را فشار دهيد تا كادر يافتن را براي جستجوي متن در صفحه وب مورد مطالعه خود باز كنيد.صفحات مرتبطليست كامل كليدهاي ميانبر Internet Explorer.ليست كامل كليدهاي ميانبر Mozilla Firefox.از خود محافظت كنيد و از وب سايت هاي بد خودداري كنيدچگونه مي توانم در حين آنلاين بودن از خودم محافظت كنم؟از فيشينگ اينترنتي خودداري كنيد.محافظت از كودكان در برابر مواد مضر و مردم در اينترنت.از تمام موتورهاي جستجوگر اينترنت استفاده كنيداز هر نتيجه جستجو حداكثر استفاده را ببريد. اگر آنچه را كه مي خواهيد پيدا نكرديد ، متن را به نقل قول كنيد. به عنوان مثال ، جستجوي "كمك رايانه" بدون نقل قول ، نتايج را با "رايانه" و "كمك" در هر نقطه از صفحه برمي گرداند. با اين حال ، اگر شما به نقل از "كمك رايانه" جستجو مي كنيد ، فقط صفحات با "رايانه" و "كمك" را در كنار يكديگر باز مي گردانيد.
نكتهدر هر جعبه جستجو ، مي توانيد به جاي استفاده از ماوس ، گزينه Enter را بزنيد تا روي دكمه جستجو كليك كنيد.

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

معرفي بهترين سرويس هاي اينترنتي



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

ارديبهشت ۱۴۰۱
فروردين ۱۴۰۱
بهمن ۱۴۰۰
مهر ۱۴۰۰
مرداد ۱۴۰۰
تير ۱۴۰۰


پيوند ها

خريد اپل ايدي
سئو
ساخت وبلاگ
طراحي پست اينستاگرام
برقكار سيار





 



[ ساخت وبلاگ ]