اينترنت سرويس

اينترنت سرويس

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۲۸ خرداد ۱۳۹۹
توييت هاي مخرب كه باعث ايجاد تشنج هاي خيريه صرع مي شوند

حداقل دو نفر پس از مشاهده توييت هاي مخرب كه داراي جيف هاي چشمك زن بودند و عمداً جامعه صرع را هدف قرار داده بودند ، تشنج داشتند.
پليس تيمز دره گفت كه پس از دستگيري حداقل 200 پيام به ظاهر هماهنگ شده براي خيرين و حاميان آن در روزهاي اخير ، در حال بررسي توئيت ها به عنوان يك حادثه نفرت است.
موسسه خيريه با تأكيد بر اينكه تصاوير مي توانند باعث ايجاد تشنج شوند كه در آن دندان ها و استخوان ها شكسته شده و حتي ممكن است كشنده باشد ، تعدادي از افراد ديگر از جمله كودكان در اثر توئيت آسيب ديده بودند.
اين پيامها شامل نورهاي تابشي چشمك زن و مارپيچهاي روانگردان روان است. برخي در ابتدا تصاوير تحريك كننده خود را پنهان مي كردند ، و محافظت از افراد در برابر اثرات آنها را دشوارتر مي كرد.
تبليغاتكلر Pelham ، مدير اجرايي انجمن صرع ، گفت كه چنين حوادثي شايع تر شده است ، اما اين اولين بار است كه با هماهنگي هاي لازم صورت گرفته است ، در اين مورد توسط گروهي حدود شش كاربر.

ايميل چيست
وي گفت: "در طول همه گير فعلي Covid-19 ، همه ما مجبور هستيم زندگي خود را آنلاين انجام دهيم تا از دشمن نامرئي محافظت كنيم." "اين غير قابل تصور است كه افرادي كه در پشت دستگيره هاي توييتر مخفي مخفي هستند ، ويروس هاي ديجيتالي خود را به عنوان نوعي سرگرمي غيرقابل تصور آزاد مي كنند."
توييتر هنگامي كه خيريه زنگ خطر را افزايش داد ، پست ها را حذف و حساب هاي مربوطه را به حالت تعليق درآورد. اين شركت همچنين در حال بررسي اين موضوع است كه چگونه مي تواند از كساني كه صرع آنها را با چنين تصاويري برانگيخته است ، بهتر محافظت كند. اين تماس ها با اطمينان حاصل مي شود كه كاربران به جاي اينكه از زبانه استفاده از داده هاي صفحه تنظيمات هر دستگاه خودداري كنند ، دسترسي به بازي خودكار gif ها و فيلم ها را انتخاب كنند ، كه ممكن است دسترسي به برخي از آنها دشوار باشد.

هفته‌نامه انجمن را بدست آوريد: خبرنامه ما براي متخصصان خدمات عمومي بيشتر بخوانيديكي از گيف هاي تحريك كننده ، كه در پاسخ به شخص مبتلا به صرع كه 263 روز بدون تشنج جشن مي گيرد ، ارسال شده است: اين عنوان را شامل مي شود: "زمان شكسته شدن بچه گانه". هشتگ هايي مانند #seizures و #epilepsy نيز در كنار تيزهوش ها براي هدف قرار دادن كساني كه به دنبال پشتيباني بودند مورد استفاده قرار گرفت.
يك نفر به شرط ناشناس ماندن به موسسه خيريه گفت: "من ناخواسته يكي از پست ها را مشاهده كردم و اين باعث يك توقيف جزئي جزئي براي من شد. اين يك شوخي نيست. اين يك حمله جسمي به افرادي است كه با صرع دست و پنجه نرم مي كنند. "
ديگري كه يك تشنج جزئي جزئي را تجربه كرده است ، گفت: "خوشبختانه اين حادثه باعث تشنج تشنج نشد ، اما من مي ترسم اين ممكن است براي ديگران كه تصاوير را ديده اند ، باشد."
موسسه خيريه مي گويد ، حدود 3٪ از افراد مبتلا به صرع يا حدود 20،000 نفر در انگلستان بسيار حساس هستند.
پليس دره تيمز تأييد كرد كه در حال بررسي توئيت ها به عنوان يك حادثه نفرت براساس قانون ارتباطات مخرب است. اين نيرو گفت: به نظر مي رسد اين اقدام عمدي براي ايجاد آسيب به افرادي كه صرع دارند ، بوده است.
سخنگوي شوراي فرماندهان پليس ملي گفت: "اين حادثه وحشتناكي بود كه در آن افراد مبتلا به صرع بر اساس تفاوت خود در رسانه هاي اجتماعي قرار گرفتند كه ما كاملاً محكوم مي كنيم. ما خوشحاليم كه تحقيقات در مورد پليس دره تيمز در حال انجام است و هر كس ديگري را تحت تأثير قرار مي دهد كه به نيروهاي محلي خود گزارش دهد. "

سخنگوي توييتر گفت: "ما مي خواهيم مردم نسبت به خدمات خود احساس امنيت كنند. ما در توييتر گزينه اي را براي جلوگيري از پخش خودكار رسانه ها در جدول زماني خود و همچنين جلوگيري از بروز هرگونه تيزهوش هنگام شخصي كه در جستجوي gif "توقيف" دارند ، جلوگيري مي كنيم.
علاوه بر اين ، اگر توييتر تعيين كند كه حساب ها به ايجاد آسيب آفلاين اختصاص يافته اند ، به طور دائم به حالت تعليق در مي آيند. ما در حال جستجوي گزينه هاي اضافي براي كمك به محافظت از افراد در توييتر از اين نوع رسانه ها هستيم. "
با كساني كه در قدرت ما را ناكام مي كنند ...... در اين لحظه تاريخي ، ما خواستار بهتر هستيم. از همه گير شدن كروناويروس و وحشيگري پليس تا حاشيه نشيني جوامع اقليت در سراسر جهان ، رهبري شكسته شده است. فاقد تواضع و درگيري كه ما به شدت به آن احتياج داريم و با توجه به خودشيفتگي ، رهبران با سلامت عمومي ، ايمني و آينده نسلهاي جوان قمار مي كنند. آنها بطور غيرمجاز در اولويت قرار دادن خدمت به خود براي افرادي كه براي خدمت انتخاب شده اند ، تعيين مي كنند. ما بايد آنها را مجبور كنيم بازي خود را بالا ببرند.
اين چيزي است كه نگهبان براي اينجا در نظر گرفته است. ما به عنوان يك سازمان خبري آزاد و مستقل ، بدون ترس ، بي كفايتي و بي تفاوتي افراد قدرت را مورد بررسي و بازجويي قرار مي دهيم. روزنامه نگاري ما عاري از تعصبات سياسي و تجاري است - اين ما را متفاوت مي كند. ما مي توانيم به مظلوم و غفلت صدايي دهيم و با كساني كه خواهان آينده اي منصفانه تر هستند ، در همبستگي بايستيم. با كمك شما ما مي توانيم پيشرفت كنيم.
ميليون ها روز براي اخبار با كيفيت به گاردين مي روند. ما اعتقاد داريم كه همه سزاوار دسترسي به اطلاعاتي هستند كه مورد بررسي قرار مي گيرند و تجزيه و تحليل مي كنند كه داراي اقتدار و صداقت است. به همين دليل ، بر خلاف بسياري ديگر ، ما يك انتخاب را انتخاب كرديم: گزارش دهي نگهبان را براي همه باز نگه داريم ، صرف نظر از اينكه در كجا زندگي مي كنند يا آنچه را كه توانايي پرداخت آن را دارند.
ما مصمم هستيم كه روزنامه نگاري را ارائه دهيم كه به هر يك از ما بهتر كمك كند

theguardian

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

معرفي بهترين سرويس هاي اينترنتي



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

ارديبهشت ۱۴۰۱
فروردين ۱۴۰۱
بهمن ۱۴۰۰
مهر ۱۴۰۰
مرداد ۱۴۰۰
تير ۱۴۰۰


پيوند ها

خريد اپل ايدي
سئو
ساخت وبلاگ
طراحي پست اينستاگرام
برقكار سيار





 



[ ساخت وبلاگ ]